30.9.2012

Remonttia luvassa

Nyt on viimein valinta tehty. Yläkerran aula on odottanut tapettia jo...öööh...pari vuotta. Mun on ollut aivan mahdotonta päättää minkälaisen tapetin sinne haluan. Olen selannut tapetteja niin netissä kuin rautakaupoissakin eikä yhtään "tän mä haluan" -vaihtoehtoa ole tullut vastaan. Olen luottanut siihen, että tiedän mitä haluan siinä vaiheessa kun näen sen.

Nyt se vihdoin löytyi. Hakukriteereinä olivat, että tapetissa täytyy olla jotain jujua ja näyttävyyttä, mutta kuitenkin sellainen ettei se ole liian määräävä tai silmille tuleva. Tämä Eijffingerin tapetti täyttää mun vaatimukset täydellisesti. Tapetti on kivasti kolmiuloitteinen eli valo saa sen elämään. Värimaailma on kuitenkin hillitty eli huoneen ilmettä voi muuttaa tekstiileillä yms.

Tapettia tulee vain yhdelle seinälle ja kaksi muuta seinää maalataan. Maalin sävykin saatiin nyt viikonloppuna valittua, mutta itse remonttia tehdään sitten syyslomaviikolla.

Kuva: Eijffinger

Yläkerran aulatila on ollut tähän mennessä lähinnä lasten käytössä ja kalustettu vanhoilla huonekaluillamme, joita silloin pikkukaksiostamme tänne raahattiin. Varsin sisustamaton tila siis. Tarkoitus on, että tilasta tulisi toinen olohuone, jonne voidaan sitten asentaa ne konsolipelit jne ja siellä voi sitten rauhassa pelailla tai katsella TV:tä. Kunhan saadaan tapetit ja maalit seinään niin voin vihdoin alkaa oikeasti sisustamaan tätä tilaa. Ennen - jälkeen kuvia sitten joskus kun sinne asti päästään :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...