28.10.2012

SH'BAM

Olen nyt syksyn käynyt varsin säännöllisesti kuntosalilla ja uimassa. Nyt huomaan, että alkaa yksipuolisuus vähän tökkiä ja kaipaan jotain muuta liikuntaa välillä. Jumppien suhteen olen aika kaikkiruokainen ja tykkään kokeilla uutta. Tosin myöskin kyllästyn varsin nopeaan. Olen kokeillut niin pacet, spinnit, pumpit, vatsa-peput, bodyjamit, joogat, stepit jne.

Pari viikkoa sitten sain messuilta tutustumiskortin paikalliseen kuntokeskukseen, jossa en vielä ollut ennen käynyt. Paikan lukujärjestyksestä löysin Les Millsin SH'BAMin, jota olen kerran aiemmin kokeillut Naantalin Supertreeneissä. Silloin tunti oli ihan mielettömän kiva, joten varasin myös tutustumiskäyntini sille tunnille.

Vau, mikä energia sillä tunnilla oli. Olen aina nauttinut tanssimisesta ja tämän lähempänä tanssilattiaa en sitten ole viiteen vuoteen käynytkään. Todella vauhdikasta menoa hyvän musiikin tahdissa. Koreografiat oli sen verran yksinkertaisia, että jo ekalla kerralla pystyi nauttimaan musiikista eikä koko energia mennyt askelkuvioiden miettimiseen. Tunnille ei tehty lihaskuntoa lainkaan eikä venyttelyjäkään vaan tanssittiin vaan. Peilipalloa vaan ei valitettavasti saatu toimimaan :(

Olen ihan fiiliksissä. Aion hankkia kymppikortin tuonne salille ja yhdistää tanssiin vielä kuntosalin, sillä se näytti myös hyvältä.

Ellei Sh'bam sano mitään niin alla videopätkä, josta vähän näkee fiilistä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...