1.6.2015

Toukokuun parhaat

Tervetuloa kesäkuu, sinua onkin jo odotettu!
Samalla toivotetaan heipat toukokuulle, joka hurahti ohi ihan huomaamatta. Tai ei ihan huomaamatta, monenlaista mukavaa on mahtunut viime kuukauteen...


Tukholma, kyllä kuun kohokohdaksi on nostettava meidän Tukholman reissu. Monen vuoden tauon jälkeen Tukholma tuntui sekä uudelta että niin tutulta. Kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, hetken breikki arkeen...

Kevätristeily. Ihanien ystävien kanssa tehty vuosittainen "kuulumistenpäivitysristeily", perinne joka toivottavasti jatkuu vielä vuosia. Hervotonta naurua, hyviä keskusteluja, herkullista ruokaa ja onnistuneita shoppailuja, niistä on meidän reissut tehty.


Toteutuneet haaveet. Mun taulu ja mun laukku. Kaksi pitkäaikaista haavetta toteutui. Molempia ostoksia olen ihaillut päivittäin. Nyt pitäisikin kehitellä uudet haaveet toteutuneiden tilalle...


Creative Business Camp. Tämän vuoden teemana taitaa olla, että löydän itseni yllättävistä paikoista. Voitin liput Logomossa yrittäjille järjestettyyn Creative Business Camp -tapahtumaan. Vaikka en yrittäjä olekaan, sopivat aiheet niin hyvin tehtäviini, että suuntasin innolla tapahtumaan. Eikä tarvinnut pettyä. Hyödyllisiä ja innostavia puheenvuoroja, joista olin ihan täpinöissäni. Toukokuuhun tällaisia innostavia tapahtumia/koulutuksia mahtui peräti kolme ja olen iloinen, että niihin kaikkiin sain osallistua.


Päiväkodin kevätjuhlat. Nämä tilaisuudet iskee suoraan sydämeen, eikä kuivin silmin päästy tälläkään kertaa. Ihania, liikuttavia esityksiä! Pieniä miehiä, jotka seisovat lavalla jähmettyneinä silmät yleisöön nauliutuineina. Hiukan isompia tyttöjä, jotka ovat itse tehneet omat tanssikoreografiat ja nauttivat täysillä esityksestä. Eskareiden totinen rivi todistuksia saamassa. Suvivirsi, joka tuo pintaa monia muistoja ja tunteita vuosien takaa.

Hipposuunnistus. Paikallinen suunnistusseura järjesti toukokuussa kolmen kerran hipposuunnistuskoulun, jossa kävin esikoisen kanssa. Innostuttiin molemmat ja suunnitellaan nyt suunnistusharrastuksen jatkamista. Esikoinen tykkää tutkia karttaa ja etsiä kohteita, minä taas liikkua luonnossa. win-win

Näistä oli mun toukokuuni tehty tänä vuonna...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...