14.10.2015

Uusia tuotteita peilikaapissani

Viime postaukset ovat olleet ruokaa, ruokaa ja ruokaa, joten laitetaan väliin jotain muuta. Mulla on meinaan vielä muutama ruoka-aiheinen juttu mielessä ;)

Sen lisäksi, että luomu valtaa meidän jääkaappia, on myös vessan peilikaapissa tapahtunut muutosta. Kosmetiikkani on vaihtunut aikalailla kokonaan luonnonkosmetiikkaan. Näistä kokeiluista olen kirjoitellut aiemminkin. Nyt on ollut vähän taukoa, koska en kestä miljoonaa purkkia kaapissa vaan olen järjestelmällisesti käyttänyt olemassa olevia loppuun. Toisin sanoen ostolakkoa olen kärsinyt tässä jo pidemmän aikaa...


Kaapit ovat kiitettävästi tyhjenneet ja nyt olen pitkästä aikaa sallinut itseni ostaa ja kokeilla uusia tuotteita. Kosmetiikassa olen suosittelijoiden vietävissä. Kun luen jostain tuotteesta ylistäviä kommentteja, olen heti koukussa. Kuvissa näkyvät tuotteet ovat tarttuneet mukaani blogeista lukemieni kokemusten perusteella. Blogeissa myös usein vilahtelee alennuskoodeja, joita osaa jo odottaa ja "iskeä" kun aika on sopiva.

Olen nyt pariin otteeseen tilannut tuotteita Naturelle -verkkokaupasta, enkä voi muuta kuin suositella. Luonnonkosmetiikan laatutuotteita todella nopealla toimituksella ja erinomaisella palvelulla höystettynä. Erityisesti minuun teki vaikutuksen miten kauppa hoiti ikävän " tuote on loppunut hyllystä" -tilanteen.


Saara Sarvas suositteli edesmenneessä blogissaan Tata Harperin kasvonaamiota. Kaiken hehkutuksen ansiosta klikkailin minäkin tuon ihmeaineen ostoskoriini. Sain sähköpostiini hyvinkin pian viestin, että tuota naamiota ei juuri nyt ole saatavilla vaan toimitus kestää normaalia pidempään. Olin jo tähän tyytyväinen, olinhan saanut tiedon jälkitoimituksesta nopeasti. Olisikohan ollut noin viikon kuluttua sain postilaatikkooni paksun kuoren. Viestissä pahoiteltiin uudelleen, ettei naamiota ole vielä voitu toimittaa. Lohdukkeena mukana oli Tata Harperin huulivoide. Huulivoide oli sen verran arvokas, että tuskin olisin tullut sitä koskaan kokeilleeksi. (Nyt olen addiktoitunut siihen, mahtava tuote). Itse naamio saapui muutamaa viikkoa myöhemmin ja jälleen mukana oli ylimääräinen luonnonkosmetiikan tuote. Positiivisen kokemuksen yllättämänä tein myös seuraavan tilauksen Naturellen kautta.



Seuraava tilaukseni oli Anne Kukkohovin hetki sitten lanseeraamat Supermood -sarjan uudet tuotteet. Näiden hehkutuksen bongasin Katja Kokon hyvinvointiblogista, josta löytyy myös tarkat selvitykset tuotteiden vaikuttavista aineista ja vaikutuksista. Nyt tuotteet löytyivät suoraan hyllystä ja naamio oli kasvoilla pari päivää tilauksesta. Tilauksen mukana tuli jälleen yllätys tuotenäytteiden kera.


Paitsi, että olen ollut tyytyväinen verkkokauppaan, myös tuotteet ovat olleet mieleeni. Luonnonkosmetiikasta löytyy todellisia helmiä. Vielä kun löytäisin toimivan shampoon luonnonkosmetiikan puolelta, olisin todella tyytyväinen. Saa vinkata :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...