28.11.2015

Vapaa päivä



Enpä muista koska kalenterissa olisi ollut päivä, jossa ei ole mitään merkintöjä. Ei menoa minnekään, ei mitään pakollista tehtävää. Kun viikko oli taas täynnä kaikenmoista ja kaikki illat ohjelmoitu, olen nauttinut tästä täysin vapaasta lauantaista oikein erityisen paljon. Jo perjantaina vaihdoin firman pikkujoulut leffailtaan perheen kanssa. Tehtiin herkkuruokaa ja viihdyttiin InsideOut -elokuvan parissa.

Tänäänkin olisi ollut vaikka mitä kivoja joulumyyjäisiä, mutta niiden sijaan olen viettänyt koko päivän kotosalla tehden niitä asioita mistä tykkään. Nautin hitaasta aamusta, koko pannullisesta haudutettua teetä, lehtien lukemisesta ajan kanssa. Kehtaanko sanoakaan, että itseasiassa mulla on koko päivän ollut pyjamapaita päällä. Ja kaikesta huolimatta tuntuu, että olen saanut aikaiseksi vaikka mitä.  Kokeillut uutta thai-reseptiä, leiponut sämpylöitä ja pipareita. Innostunut myymään lastenhuoneista ylimääräistä tavaraa. (Tähän hurraa -huuto FB-kirpparille, sillä aamulla myyntiin laitetut tavarat on jo nyt illalla haettu nurkista pois.) Käynyt lasten kanssa lenkillä, jossa tuuli riepotteli meitä mennen tullen. Parasta kaikessa, että kelloa ei ole tarvinnut katsoa koko päivänä. Ollaan puuhailtu kaikenlaista, mutta omaan tahtiin.

Nyt ajattelin vielä kirjoitella joulukortit valmiiksi ja ehkäpä uppoutua siivoamaan vaatehuonetta. Olen lukenut Konmaria ja odotellut koska inspiraatio iskee. Nyt saattaisi olla sellainen päivä...

Rentouttavaa lauantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...