23.3.2016

Huolettomia päiviä





Mä alan todellakin päästä lomailun makuun. Päivät sujahtaa ohi toki aika äkkiä, mutta olen vihdoin ehtinyt tehdä niitä juttuja joita olen kaivannut. Hankin vihdoin sen salikortin, jonka hakemista olen suunnitellut vuoden vaihteesta lähtien. Pari kertaa olen jo ehtinyt salilla käydäkin ja piiitkästä aikaa kävin myös uimahallilla. Olo oli kuin olisi kotiinsa tullut. Molempia raskausaikoina kävin ahkerasti uimahallin salilla ja uimassa. Päiväsaikaan siellä mammojen ja pappojen kanssa on aika leppoisaa. Maanantaina olin jälleen siellä harmaiden panttereiden seassa kuuntelemassa kaupungin kuumimmat juorut ;)

Urheilun lisäksi on haettu kampaajalta uusi look, nähty kavereita ja hoidettu rästijuttuja. Olo on pitkästä aikaa kevyt ja ajatus juoksee. Itseasiassa ajatus juoksee sitä tahtia, että mieleen pulpahtelee asioita, joita olen kevään aikana unohtanut hoitaa. Hups! Esikoisen iltapäiväkerhopaikka haettu vain kuukausi liian myöhään, kuopuksen neuvolassa käyty muutama kuukausi myöhässä, sähköpostiin unohtunut lasku maksettu. Samalla uusittu passi, asennettu vihdoin kodin tulostin oikeaan verkkoon. Pieniä juttuja, jotka vihdoin tulivat hoidettua.

Tänään vietin rentouttavan parituntisen kuumakivihieronnassa. Tämä on ollut "listallani" marraskuusta asti. Silloin Herkku - ja lahja Murenan asiakasillassa oli kauneushuone Ametistista Miia kertomassa palveluistaan. Kirjoitin silloin tänne blogiinkin, että varaan vielä ennen joulua ajan itselleni hemmotteluun. No... kävi taas vanhanaikaisesti ja vasta nyt varasin ajan.

Ensimmäistä kertaa minulle kävi niin, että hoidon aikana meinasin nukahtaa. Niin rentouttava tuo hoito oli. Miia hieroi minut varpaista päälakeen asti. Aina osan kerralla ensin kuumilla kivillä ja sitten vielä käsillä. I was in heaven! Itse hoidon lisäksi arvostin kiireettömyyden tuntua. Miialla oli aikaa kysellä omia mieltymyksiä hieronnan suhteen eikä hoidon jälkeenkään ollut kiirettä mihinkään. Liikkeen ovi on suljettuna hoidon aikana eli mikään ei pääse häiritsemään rauhallista tunnelmaa. Hoidot tehdään ekologisilla tuotteilla, josta myös iso plussa. Hoidon jälkeen päätin jälleen, että tätä itsensä hemmottelua pitää harrastaa useammankin.

Jos sinäkin olet unohtanut itsesi hemmottelun, niin varaapa kalenterista hetki vain itsellesi ja tee jotain mistä nautit. Miia lupasi teille -15% alennusta kauneushuone Ametistin hoidoista huhtikuun 2016 loppuun asti, kun varatessa mainitsette lukeneenne tarjouksen blogistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...